Jak reklamovat

Reklamační řád

Tento reklamační řád upravuje postup při uplatňování reklamací služeb a produktů zakoupených prostřednictvím webové stránky www.prohrob.cz, provozované společností:

FACECARS spol. s r.o.
IČ: 292 20 998
Jeřábkova 643/13, 664 44 Ořechov u Brna
Zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Brně, oddíl C, vložka 66679
Zastoupená jednatelkou: Vlastimilou Duchoňovou
📞 Tel.: 770 609 958
📧 E-mail: info@prohrob.cz


 1. Rozsah služeb podléhajících reklamaci

Zákazník má právo uplatnit reklamaci na následující služby a produkty:

  • Jednorázový úklid a údržba hrobu
  • Pravidelná péče o hrob (2×, 4×, 7× ročně)
  • Dodání věnce vlastní výroby včetně umístění na hrob
  • Umístění charitativní svíčky (s přesahem podpory dětské onkologie)
  • Aplikace ekologického čističe na náhrobní kámen
  • Dodání nové vrstvy hrobu (kamínky + fólie) na základě schválené cenové nabídky
  • Dárkové poukazy na údržbu hrobu (3 000 Kč, 5 000 Kč, 8 000 Kč)

2. Lhůta pro uplatnění reklamace

Reklamaci je nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději však:

  • do 5 pracovních dnů od data provedení služby,
  • nebo do 5 pracovních dnů od doručení fotodokumentace (pokud byla součástí služby).

Po uplynutí této lhůty již nemusí být reklamace uznána.


 3. Postup při uplatnění reklamace

Reklamaci je možné podat prostřednictvím těchto kanálů:

  • 📧 E-mailem na: info@prohrob.cz
  • 📞 Telefonicky: 770 609 958
  • 📮 Písemně na adresu sídla provozovatele

Při reklamaci uveďte:

  • Jméno a kontaktní údaje
  • Číslo objednávky nebo datum provedení služby
  • Popis reklamované služby nebo zboží
  • Popis zjištěného nedostatku
  • Požadovaný způsob řešení
  • Případně přiložte fotodokumentaci

4. Možnosti řešení reklamace

V případě oprávněné reklamace nabídneme jedno z následujících řešení:

  • Bezplatné opakování nebo opravu služby
  • Výměnu zboží, pokud je vadné nebo poškozené
  • Slevu z ceny služby
  • Vrácení peněz, pokud není možné službu opakovat ani nahradit

Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 kalendářních dnů od jejího obdržení, pokud se se zákazníkem nedohodneme jinak.

 


5. Storno objednávky a odstoupení od smlouvy

Služby a produkty jsou ve většině případů poskytovány na míru konkrétní objednávce zákazníka (zejména věnce, umístění dekorací, čištění hrobů apod.).

Z tohoto důvodu:

  • nelze odstoupit od smlouvy po zahájení plnění, pokud již byla služba zahájena či provedena,
  • storno objednávky je možné před započetím plnění, a to po dohodě s provozovatelem.

6. Platby

Veškeré služby a produkty se hradí předem bankovním převodem.
Služba je zahájena až po přijetí platby na účet poskytovatele.


7. Reklamace dárkových poukazů

Dárkové poukazy v hodnotě 3 000 Kč, 5 000 Kč nebo 8 000 Kč mají platnost 12 měsíců od data vystavení.
Poukaz nelze směnit zpět na peníze. Případné reklamace využití poukazu se řídí tímto reklamačním řádem.


8. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je platný a účinný od [doplnit datum zveřejnění].


Tento dokument vychází z platných ustanovení:

  • zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,
  • zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele,
    v platném znění.

V případě sporu se zákazník může obrátit na Českou obchodní inspekci (ČOI) jako dozorový orgán a subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů. Více informací na www.coi.cz.


FACECARS spol. s r.o.
Zastoupená: Vlastimila Duchoňová
📧 info@prohrob.cz
📞 770 609 958
🌐 www.prohrob.cz

 

Formulář pro uplatnění reklamace

Formulář pro odstoupení od smlouvy